Walma 16 vrk

Syksy on todella saapunut ja lehdet hohkaa ihania punaisen, keltaisen ja oranssin sävyjä... ihan hirveästi ei ole näistä aurinkoisista päivistä kerennyt nauttimaan kunnolla kun paras aika päivästä menee töissä. Ehkä sen takia mulla onkin ollut tällä viikolla niin paljon roskia vietävänä, postia haettavana jne.. ulos on pakko päästä nauttimaan auringosta ennen kuin synkkä ja märkä talvi taas koittaa.

Tällä viikolla lähti kiertueelle myös kennelnimi anomukseni... reippaan puolen vuoden päästä sitten toivottavasti odottaa postilaatikossa hyväksytty kennelnimi juuri sellaisenaan kuin sitä haen. Koko nimeä en nyt kaikelle kansalle vielä paljasta vaikka siitä aika moni jo tietääkin, hölösuu, minä muka! ;) Nimi koostuu kuitenkin omastani, Roopen ja Walman nimestä, siinä teille puuhaa, alkakaa vaan sekoittelemaan tavuja. Tästä alkaa sitten myös FCI:n kennelnimi rekisterin kyttäys, ettei sinne vaan ilmesty yhtään niin samantapaista nimeä etten minä voisi omaani saada, tällä hetkellä tilanne näyttää erittäinkin lupaavalta.

Walma & sisarukset täyttävät tänään Motalassa kaksi viikkoa ja liitteenä Annetten eilen lähettämiä kuvia, lupaili tälle päivää lisää. Mä oon kyllä jo tosi puolueellinen, kun löydän vaan siniharmaasta vaihtoehdosta kaikkea hyvää, pitkä kaula, ihanat tummat värit, leveä kallo, lyhyt kuono ja isompi kuin mustavalkoinen siskonsa. Annette kyllä vahvisti nämä päätelmäni joita kuvista olen tehnyt. Jos pentuja lähdetään katsomaan niin se on sitten noin kolmen viikon päästä, jännää!

Alla syyskuvia ja Walma-kuvia... Kohta puoliin töihin taas.





SINIHARMAA WALMA 16 VRK





MUSTVALKOINEN WALMA 16 VRK