Kuulumisia kuulumisten perään

Kaipa näitä kuulumisiakin pitää välillä kirjuuttaa ylsö muiden luettavaksi... onhan tässä kaikenlaista kertomisen väärtiä tapahtunutkin. :)

Viime perjantaina käväisi Roopen tyttöystävä Tessu moikkaamassa sulhoaan, kauaa eivät pariskunta olleet ihmetelleet kun homma oli jo hoidettu ja Tessu isäntineen pakkautuivat kotimatkalle. Eikä minun edes tarvinnut evääni liikauttaa koko toimenpiteen eteen, minä kun olin reissun päällä Vekaranjärvellä katsomatta Aten sotilasvalaa.
Komean kokoinen tilaisuus oli sekin, katsojia oli kerääntynyt paikalle pyöreän arvion mukaan 5000 ja valaa vannovia oli hieman vajaa 2000 muistaakseni. Koko päivä reissu ja kyllä oli seisomisesta selkä ja jalat kipeenä. Nyt ei sitten puhuta enää alokas Arosta vaan panssarijääkäri Arosta. :)

Viikonloppu meni taas aikaliki saman kaavan mukaan löhöillen ja telkkaria tuijotellen. Roope oli hieman levoton, mutta kaipa sen voi pistää Tessun vierailun piikkiin. :)
Lauantaina tuhlattiin rahaa oikein reippaasti, onneksi osa oli sentään joululahjaksi saaduilla lahjakorteilla hankittua. Täytyy varmaan alkaa vanhimmasta päästä karsimaan vaatekaappia, muuten ei mene enää ovi kiinni. ;)

Koulussa alkoi viimeinen jakso, jossa vain muutama hassu ja helppo kurssi jäljellä + päättötyö. Minä olen onnellisessä asemassa päättötyöni kanssa, ei tarvitse kuin kasata kirjallinen osuus niin homma on hoidossa, valmis tuotos, eli meidän oman rotuyhdistyksen kotisivut ovat jo valmiina esiteltäväksi. Kevään viimeisen työharjoittelujakson olen jo hoitanut, joten nyt olen kovasti yrittänyt hakea töihin. Toivottavasti jostain tärppää niin pääsee laittamaan rahaa säästöön mahdollista omaan kämppään muuttoa ajatellen. :)

Koulutusrintamalla on ollut Roopen kanssa vähän hiljaista, ollaan hiottu lähinnä seuraamisen kulmia ja jääviä liikkeitä, välillä sujuu ja välillä ei. Lenkillä remmirähinä on edelleen olemassa, onneksi Mari tulee ensi viikolla etelän lämmöstä ja päästään kuulemaan lisää oppeja ja neuvoja ongelmaamme.